Страница 1 от 2

"CANDY"...-от Технополис...-никога повече!"

Публикувано на: Сря Окт 28, 2009 17:11
от Валери
Здравейте!Пускам тази тема тук за да разкажа за моя случай,може да е от полза все пак на някой...По принцип съм фен на марката"Candy",и за това след пералнята от тази марка си купих и съдомиялна с 3 годинигаранция,която гаранция си излезе най-обикновенна лъжа,да не казвам заблуда на клиента...В края на май се развали дръжката на машината,трябвало да се поръчва в Италия,не се покривало от гаранцията и така.Аз казах-"ОК"-поръчвайте я аз ще си я платя,така или иначе да се оправят нещата.И това беше всичко-ни вопъл,ни стон,дето е казал човекът.В интерес на истината след 20-на дни се обадиха от Технополис/за мен е с малка буква отпред/и попитаха дали всичко е в ред.Разбраха от мен ,че нищо не е направено и дотам,дето се вика-отбиха номера,поне така се оказа накрая....Както се досещате-отново ходения от моя страна няколко пъти,все казват ще се обадим,ще видим какво може да се направи.Аз,разбира се мога да намеря кой да я оправи,но това означава автоматично да загубя останалата част от срока на гаранцията-знам,че и от Технополис искат да е така,убеден съм.Знам също,че най-много да им пръдна на дядовият,но поне и други хора да разберът,да не изгорят като мен...,гледам много реклами са нацъкали навсякъде,че и подаръци дават.Практически,както му казах на един от няколкото зам-управители в Пловдив на тази фирма-те продават продукт,на който не могат да осигурят поддръжка откъм резервни части,а иначе "дават" 3 години гаранция :lol: :lol: :lol: .Аз съм си решил за себе си-ясно е,че вече нищо няма да купя от там,все с търсене всичко се намира и ще е поне от фирма имаща собствен сервиз...Всеки ден се срещам с хора,имащи, и най-важното:умеещи да правят пари,решил съм си ,а и знам как,да им 'подметна" за моя случай-на колкото хора бъда полезен-все ще е от полза,нали.Малко дълго се получи,дано да не съм досадил много...Поздрави!

Публикувано на: Сря Окт 28, 2009 17:21
от баш майстора

Публикувано на: Сря Окт 28, 2009 18:06
от krasimir
Да, мисля че от край време имат проблем с рекламациите Технополис и Метро, а Техномаркет... хмм, всъщност дали не са една и съща верига с Технополис... но уш едни промоции, едни примамливи цени, брошурки, после се извъртат като фурнаджийски лопати. :twisted:

Re: "CANDY"...-от Технополис...-никога повече!&quo

Публикувано на: Сря Окт 28, 2009 18:24
от esox hunter
Валери написа:Здравейте!Пускам тази тема тук за да разкажа за моя случай...
Кофти случка колега..."Гаранция Франция" дет се вика :?

Ти не се отказвай обаче подай си жалба тук http://www.kzp.bg/

Виж тук разни съвети: http://archives.potrebitel.bg/
и тук http://pavelkarlev.com/

Успех!

Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 10:23
от lubobg
Проблема според мен не е в марката, нито това от къде е купена.
В Плевен специално сервиза на почти всички марки бяла техника е при една фирма.
Так че каквото и от където да си купиш все до тях опираш ако има проблем.
И аз тази година се вкарах в някакъв филм с гаранционна пералня Уърлпуул.Преди време пак имахме проблеми с резервна част за бойлер Аристон.
Явно не само в Плевен сервизното обслужване е на ниво. :roll:

Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 10:34
от баш майстора
пичове
вижте хубаво линка който съм дал по горе
не е работа на купувача да се занимава със сервизи!!!
дефектиралата стока се връща на продавача и той я носи в сервиза
има си и срокове в който трябва да се осъществи ремонта
ако не спазят срока заменят, връщат пари и т.н.

Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 10:45
от lubobg
Това е много хубаво колега,
но този 30 дневен срок какво значи:Да им върна дефектиралия електроуред.
Едва ли някой може да изкара един месец без бойлер ,пералня или хладилник примерно.
Търсят се по -бързи варианти .

Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 11:03
от баш майстора
кво ще правиш без въпросния уред през срока на ремонта си е твоя грижа
важното е че има срок в който търговеца е дръжен да направи ремонта
не да те мотае с месеци примерно щото чака доставка на резервна част от чужбина (честа практика в сервизите)
виж в сайта много хубаво е обяснено как трябва да се процедира

Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 13:24
от Коце
Приятелю, за такива случай има Комисия за защита на потребителите. Това е сайтът им и конкретно ФОРМА ЗА ЖАЛБИ. Мога да кажа, че всеки случай се разглежда коректно и ти връщат отговор!

линк - http://www.kzp.bg/index.php?mode=sendCo ... _office=26

На мен лично ми е писнало от лъжливи продавачи и пиша винаги когато трябва! А относно гаранционните срокове се информирай от Закон за защита на потребителите. Успех!

п.п. за Candy - само перални брат, всичко друго е Bosch!

Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 14:33
от toko
kozeboy написа: п.п. за Candy - само перални брат, всичко друго е Bosch!
Тук въобще не си прав, че има други марки, но карай.

Инак закона ясно казва какво трябва да се прави. На повечето търговци не им изнася и те пускат по пързалката. Ако обаче им обясниш какво ще направиш и какво ще последва ако не ти удовлетворят рекламацията стават доста сговорчиви. Наскоро даже ми върнаха пари от един магазин.

Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 15:37
от Валери
Здравейте!Благодарско за линковете-ще са ми от полза...Иначе пуснах както му е редът жалба в Комисията по защита на потребителите:дори да не помогне,аз да го направя..,поне да знам,че съм направил необходимото.Ще им вися пак на главите тук в Пловдив,ще пиша до централата им,аман от боклуци,гледащи само оборот да правят.Поздрави на всички във форума!

Публикувано на: Пет Окт 30, 2009 11:07
от esox hunter
Валери написа:Здравейте!Благодарско за линковете-ще са ми от полза...Иначе пуснах както му е редът жалба в Комисията по защита на потребителите:дори да не помогне,аз да го направя..,поне да знам,че съм направил необходимото.Ще им вися пак на главите тук в Пловдив,ще пиша до централата им,аман от боклуци,гледащи само оборот да правят.Поздрави на всички във форума!
Ако и държавните институции като КЗП не ти обърнат внимание се обърни и към http://www.ombudsman.bg/ За Пловдив мисля че е г-жа Юлия Юрдекова.

За сега толкова, ако и тия не ти помогнат ще ти дам европейските :wink: 8)

Публикувано на: Пет Окт 30, 2009 12:20
от Коце
Валери написа:Здравейте!Благодарско за линковете-ще са ми от полза...Иначе пуснах както му е редът жалба в Комисията по защита на потребителите:дори да не помогне,аз да го направя..,поне да знам,че съм направил необходимото.Ще им вися пак на главите тук в Пловдив,ще пиша до централата им,аман от боклуци,гледащи само оборот да правят.Поздрави на всички във форума!
Комисията работи, бавно, но работи!
Веднъж пуснах жалба - в магазина за цигари до офиса ми подават Боро без бандерол, на цена, разбира се, като с бандерол. Отправих забележка за липсата на бандерол и тутакси ми смениха кутията!
Тва обаче ме раздразни адски и пуснах жалбата. След 20-на дни получих писмо по пощата с коментари и резултати от проверката която Комисията беше провела в магазинчето.....разбира се не бяха констатирани нарушения, но цигарите без бандерол бяха преместени в автомобил наблизо и вече се продаваха по "заявка" на "отбрани люде само"!

Публикувано на: Пон Ное 02, 2009 10:26
от Валери
Здравейте!Още веднъж благодарско за подкрепата от колеги.Сега пиша,че нещата се оправиха,то още в петък-30.10.2009г. се обадиха да мина да си взема частта,но чак днес успях.Очевидно всичко може...Все пак Технополис са фирма,дето не биха искали да стават издънки,но май и човек трябва да си търси правата докрай.Поздрави!

Публикувано на: Пон Ное 02, 2009 15:13
от Plat1ka
АМи браво че всичко се е развило в твоя полза и нещата са наред. Стана много хубава и полезна тема и аз доста неща понаучих от линковете благодарение на който няма да се чудя в кой сервеиз как да се обяснявам и да им се моля да ми поправят нещо което им е в гаранцията.